Koordinátor/ka a harmonogram svatebního dne
Zajistíme Vám schůzku s naší svatební koordinátorkou milou osobou, která se stane nenápadným, ale všudypřítomným pomocníkem, který se postará o to, aby Váš den proběhl hladce a bez starostí, vyřeší každý nečekaný problém. Při naší schůzce jí můžete sdělit svoje požadavky a představy pokud budete tápat s tím, co skutečně chcete, připraví pro Vás harmonogram a poskytne odbornou konzultaci, nabídne možnosti. Během svatebních příprav se seznámí s Vašimi dodavateli, ve svatební den se stará jak o svatebčany, tak i o Váš čas.
Z našich vlastních zkušeností víme, že nejdůležitější je přítomnost koordinátora v první fázi svatby, kdy dochází k přesunům svatebčanů, ale při větších svatbách je možné objednat koordinátora na celý den.
V případě větších svateb, tedy nad 50 hostů, je pro zajištění hladkého průběhu svatby potřeba využít služeb dalšího koordinátora, zejména na přesuny a koordinaci svatebčanů.
Pokud je pro Vás přítomnost „cizího“ člověka na svatbě nepředstavitelná, připravíme pro Vás podrobný harmonogram svatebního dne a pomůžeme jednotlivé úkoly rozdělit mezi svědky, rodinu a přátele tak, abyste si i bez koordinátora svůj den náležitě užili.
Nejdůležitější jsou Vaše přání a představy.
- Stránky: 1
Koordinace svatebního obřadu
Koordinátor/ka a harmonogram svatebního dne
Tato služba pro Vás zahrnuje hodinovou konzultační schůzku před svatbou a následně 2 - 3 hodiny práce koordinátora v místě obřadu. Koordinátor se postará o bezstarostný a hladký průběh svatebních příprav před obřadem a v místě obřadu. Jeho úkolem je kontrolovat dodavatele výzdoby svatebního místa, postará se o vítání hostů, rozdávání vývazků, usazování svatebních hostů, spolupracuje s oddávajícím a matrikářkou, hudebníky…
Cena:4500.00KčKoordinace svatebního dne bez omezení
Koordinátor/ka a harmonogram svatebního dne
Tato služba pro Vás zahrnuje neomezenou službu svatebního koordinátora. Počet konzultačních schůzek před svatbou je individuální a je určen dle potřeb konkrétní svatby a náročnosti příprav. Vytvoříme na základě konzultací a představ přesný harmonogram svatebních příprav. Snoubenci si všechny dodavatele zajišťují sami. V den svatby se koordinátor postará zejména o komunikaci s dodavateli, kontrolu výzdoby svatebního místa, hladké přesuny a vítání hostů, rozdávání vývazků, seznámení hostů s programem svatebního dne, parkování, usazování hostů, spolupracuje s oddávajícím a matrikářkou, organizuje fotografování, komunikuje s manažerem restaurace, postará se o zasedací pořádek, svatební zvyky zajistí také program a koordinaci zábavy, koordinátor přebírá svatební dary, kontroluje účet v restauraci podle vámi zadaných limitů. Postará se o platby dodavatelům, hudebníkům, koordinuje odvozy hostů, rozdává výslužky a podobně. Je Vám k dispozici až do skončení svatebního veselí.
Asistent koordinátora
V případě větších svateb, tedy 50 a více hostů, je pro zajištění hladkého průběhu svatby potřeba využít služeb dalšího koordinátora, zejména na přesuny a koordinaci svatebčanů. Příplatek za tuto službu činí 2000,-Cena:20000.00KčKoordinace na dálku
Koordinátor/ka a harmonogram svatebního dne
Je – li pro Vás přítomnost „cizího“ člověka na svatbě nepředstavitelná, připravíme pro Vás podrobný harmonogram svatebního dne a pomůžeme jednotlivé úkoly rozdělit mezi svědky, rodinu a přátele tak, abyste si i bez koordinátora svůj den náležitě užili. Zahrnuje 1-2 hodiny konzultací, vytvoření harmonogramu.
Cena:2500.00Kč- Stránky: 1
-
Koordinace svatebního obřadu
4500.00Kč -
Koordinace svatebního dne bez omezení
20000.00Kč -
Koordinace na dálku
2500.00Kč -
Krajka syntetická Romantika lila
23.00Kč -
Saténová stuha smetanová 6mm
75.00Kč