Koordinace svatebního dne bez omezení

Novinka  30.12. 27.10. Akce  30.12. 27.10. Skladem




Koordinátor/ka a harmonogram svatebního dne

Cena:10000.00
Dotazy k produktu?

Tato služba pro Vás zahrnuje neomezenou službu svatebního koordinátora. Počet konzultačních schůzek před svatbou je individuální a je určen dle potřeb konkrétní svatby a náročnosti příprav. Vytvoříme na základě konzultací a představ přesný harmonogram svatebních příprav. Snoubenci si všechny dodavatele zajišťují sami. V den svatby se koordinátor postará zejména o komunikaci s dodavateli, kontrolu výzdoby svatebního místa, hladké přesuny a vítání hostů, rozdávání vývazků, seznámení hostů s programem svatebního dne, parkování, usazování hostů, spolupracuje s oddávajícím a matrikářkou, organizuje fotografování, komunikuje s manažerem restaurace, postará se o zasedací pořádek, svatební zvyky zajistí také program a koordinaci zábavy, koordinátor přebírá svatební dary, kontroluje účet v restauraci podle vámi zadaných limitů. Postará se o platby dodavatelům, hudebníkům, koordinuje odvozy hostů, rozdává výslužky a podobně. Je Vám k dispozici až do skončení svatebního veselí.

Asistent koordinátora
V případě větších svateb, tedy 50 a více hostů, je pro zajištění hladkého průběhu svatby potřeba využít služeb dalšího koordinátora, zejména na přesuny a koordinaci svatebčanů. Příplatek za tuto službu činí 2000,-