Koordinace svatebního dne

Novinka  30.12. 29.03. Akce  30.12. 29.03. Skladem




Koordinátor/ka a harmonogram svatebního dne

Cena:15000.00
Dotazy k produktu?

Tato služba pro Vás zahrnuje celodenní 7 hodinovou službu svatebního koordinátora. Počet konzultačních schůzek před svatbou je individuální a je určen dle potřeb konkrétní svatby a náročnosti příprav. Vytvoříme na základě konzultací a představ přesný harmonogram svatebního dne. Dodavatele si snoubenci zajišťují sami. Ve svatební den se koordinátor postará zejména o veškerou komunikaci s dodavateli, kontrolu výzdoby obřadního místa, postará se o přesuny a vítání hostů, rozdávání vývazků, seznámení hostů s programem svatebního dne, parkování, usazování hostů, spolupracuje s oddávajícím a matrikářkou, organizuje fotografování, komunikuje s personálem restaurace, postará se o zasedací pořádek, svatební zvyky apod. Práce koordinátora obvykle končí po svatební hostině.


Asistent koordinátora
V případě větších svateb, tedy 50 a více hostů, je pro zajištění hladkého průběhu svatby potřeba využít služeb dalšího koordinátora, zejména na přesuny a koordinaci svatebčanů. Příplatek za tuto službu činí 2000,-