Koordinace svatebního dne
Koordinátor/ka a harmonogram svatebního dne
Tato služba pro Vás zahrnuje celodenní 7 hodinovou službu svatebního koordinátora. Počet konzultačních schůzek před svatbou je individuální a je určen dle potřeb konkrétní svatby a náročnosti příprav. Vytvoříme na základě konzultací a představ přesný harmonogram svatebního dne. Dodavatele si snoubenci zajišťují sami. Ve svatební den se koordinátor postará zejména o veškerou komunikaci s dodavateli, kontrolu výzdoby obřadního místa, postará se o přesuny a vítání hostů, rozdávání vývazků, seznámení hostů s programem svatebního dne, parkování, usazování hostů, spolupracuje s oddávajícím a matrikářkou, organizuje fotografování, komunikuje s personálem restaurace, postará se o zasedací pořádek, svatební zvyky apod. Práce koordinátora obvykle končí po svatební hostině.
Asistent koordinátora
V případě větších svateb, tedy 50 a více hostů, je pro zajištění hladkého průběhu svatby potřeba využít služeb dalšího koordinátora, zejména na přesuny a koordinaci svatebčanů. Příplatek za tuto službu činí 2000,-
-
Koordinace svatebního obřadu
2500.00Kč -
Koordinace svatebního dne bez omezení
20000.00Kč -
Koordinace na dálku
1500.00Kč -
Polštářek pod prstýnky Vintage zlatý
169.00Kč -
Tácek pod prstýnky Silver
180.00Kč